sâmbătă, 29 septembrie 2012

Triunghiuri picante

   Reteta asta este o inventie proprie din dorinta de a face si altceva decat obisnuitele feluri de mancare. Aceasta a fost cina noastra aseara si a fost foarte gustoasa. Ingredientele sunt relativ putine, este o reteta usor de realizat chiar si de incepatori.


Aveti nevoie de:

- 1 pachet foi de placinta
- 2-3 carnati proaspeti picanti
- 1 ceapa mica
- 1 ardei
- 2 oua
- 1 lingura pasta de bulion
- unt topit
- susan/mac pentru decor

   Foile de placinta trebuie sa fie la temperatura camerei. Apoi taiati marunt ceapa si ardeiul, scoateti din mate carnatul picant si le caliti pe toate pana scad in putin ulei( sa nu puneti mult ca si carnatul are grasime). Apoi adaugati putina pasta de bulion sa ii dati culoare si gust dulceag. Alte condimente nu este necesar sa puneti, caci carnatul le contine pe toate.

 
   Scoateti amestecul astfel preparat si il lasati sa se raceasca. Dupa racirea completa puneti un ou in compozitie ca sa se lege bine.


   Urmeaza asamblarea. Desfaceti foile de placinta si ungeti prima foaie cu unt topit.


   O impaturati apoi in 4. Cam asa.


   Puneti umplutura, dar nu prea multa sa va dea pe afara, dar nici putina sa fie colturile goale. va veti da seama singurei cat e nevoie, eu am pus la ochi. Urmeaza sa le impaturiti. Primul colt.


   Apoi al doilea si tot asa pana terminati.


   Le puneti apoi in tava cu hartie de copt in ea, le ungeti cu ou si presarati susan peste ele.


   Le dati la cuptorul incins pana se rumenesc bine. Apoi le consumati cu pofta :).



   Puteti de asemenea sa puneti pe langa carnita mai multe legume gen porumb sau mazare, sunt super gustoase. Daca va grabiti( desi nu va recomand) le puteti praji in baie de ulei in loc sa le bagati la cuptor. Eu prefer coapte ca sunt mult mai sanatoase.
   Pe maine va arat si varianta lor dulce.

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. am facut si eu triunghiuri cu tot felul de umpluturi, dar pe atunci n-aveam blog, iar acum...n-am cuptor:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu fac cu diverse umpluturi,trebuie sa le fac si poze pana la urma.Pup!

    RăspundețiȘtergere