duminică, 30 septembrie 2012

Triunghiuri cu fructe si scortisoara

   Daca ieri v-am aratat varianta mea de triunghiuri picante, haideti sa vi le arat si pe cele dulci. Este adevarat ca posibilitatile de combinatii de umpluturi sunt nenumarate, insa eu am ales ceva de sezon: nectarine cu mere si scortisoara. Asa ca bucurati-va cat mai puteti de aceste minunate fructe pe care eu una le ador :).


   Aveti nevoie de aceleasi ingrediente ca si la triunghiuri picante doar umplutura difera si anume aveti nevoie de nectarine, mere, scortisoara, zahar si un pic de faina. Eu am folosit 3 nectarine, 1 mar, 3 linguri de zahar, 1 lingura faina( care are rolul de a lega compozitia) si scortisoara. Cantitatile difera in functie de cate foi de placinta aveti, eu am folosit ce mi-a ramas de la cele picante( adica cam jumatate de pachet).
   Nectarinele le taiati cubulete, merele le dati pe razatoarea mare si impreuna cu restul ingredientelor faceti compzitia.


   Urmeaza cum bine stiti impachetarea lor. O chestie ce am descoperit si in acelasi timp am facut si economie, este ca nu trebuie neaparat sa folositi o foaie intreaga pentru un triunghi, se poate folosi si jumatate. Asadar am taiat toate foile odata pe jumatate si am folosit cate o foaie in parte. Am uns-o cu unt topit, am impaturat-o in doua si am asezat in partea de sus compozitia mea gustoasa.


   Apoi impaturiti un colt.


   Si cu grija impaturiti mai departe, iar cu degetele aranjati umplutura bine intre foi. Le puneti in tava cu hartie de copt, le ungeti cu ou si presarati zahar deasupra pentru decor, puteti folosi si zahar cu scortisoara daca vreti.


   Le lasati la foc potrivit pana se rumenesc frumos. Este adevarat ca folosind doar jumatate de foaie unele triunighiuri au refulat, dar parca asa par mai ca la mama acasa decat daca sunt perfect etanse :).



Pofta buna!

PS: sper sa le incercati ca se fac foarte usor si sunt nemaipomenite :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu