duminică, 16 septembrie 2012

Tort inima cu trandafiri rosii

   Marian este indragostit lulea de Carmen, din cate am inteles vrea s-o ceara in casatorie cat de curand :), iar de ziua ei a vrut sa-i faca o surpriza. Asa ca a planuit in secret alaturi de noi si fratele lui Gabi sa-i organizam o zi de nastere surpriza. El a fost cu minciunelele cum ca vin la un gratar, Gabi cu mancarea, iar eu cu tortul. Am petrecut o duminica frumoasa in compania lor, iar cand s-a lasat seara, pe acordurile unei melodii superbe am adus tortul sarbatoritei. Nu va spun ce surprinsa a fost Carmen, i-au dat lacrimile de emotii fiindca nu banuia nimic( ne-am jucat toti foarte buine rolurile, desi ne-au scapat mici detalii, ea nu si-a dat seama) pe toata lumea pupa si ne-am distrat grozav. Cand ne-au condus acasa ne-au multumit pentru surpriza si Carmen mi-a spus " Asa da!". Este frumos sa faci suprize placute prietenilor, iti da un sentiment tare fain :).


   Atat mesajul cat si decorul a fost ales de indragostitul nostru Marian.




   Iubiti-va mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu