marți, 24 ianuarie 2012

Tort BMW

Buna sa va fie inima...

Nu v-am lasat sa asteptati prea mult, am revenit cu poze pentru tortul facut pentru Vasi, fratele meu, un tort in forma de masina, ba mai mult un BMW tunat. Tortul a avut un succes enorm printre invitati, unde baietii au fost in numar mai mare, l-au placut, l-au fotografiat sa-l arate prietenilor( la taierea tortului se bateau pe roti care sa manance primul), iar fratele meu s-a emotionat cand l-a vazut si spera ca imaginea tortului sa devina realitate anul acesta. Deci pazea prieteni: o sa ma plimb cu BMW-ul:)).

Aceasta postare este dedicata persoanelor incepatoare asa ca mine, am facut poze, sper eu, usor de inteles si de pus in practica. Asadar am sa va arat cum se face un tort BMW.



Am copt 2 blaturi de vanilie, unul dreptunghiular ce a servit drept baza tortului si unul rotund din care am facut masina. Blatul dreptungiular l-am taiat in doua si l-am insiropat cu suc de piersici si l-am umplut cu crema de frisca, piersici multe si kiwi.
 Crema de frisca se face dintr-o budinca de frisca care se face dupa indicatiile de pe plic, dar se pune si o lingura de amoniu ca sa se lege mai bine compozitia si se face pe bain-marie. Se amesteca in continuu, deci sa nu plecati la o cafea sau altceva, ca sa nu se prinda. Va dati seama cand e gata ca s-a ingrosat, o luati de pe foc si o acoperiti cu o folie pana se raceste ca sa nu se formeze pojghita aceea enervanta. Cand s-a racit o mixati 2 minute la viteza mica si adaugati frisca batuta in prealabil cata doriti ca sa obtineti o crema pufoasa si fina. Chestia asta o puteti aplica la orice fel de budinca si obtineti creme cu arome diferite. Este foarte usor si gustos, o sa vedeti.  


Se vede in poza crema despre care vorbeam, a si aranjamentul fructelor, l-am burdusit bine ca altfel nu saturam marea de invitati masculina.

Dupa ce am terminat cu tortul de baza am trecut la ce imi dadea emotii cel mai tare: masina. Am taiat blatul rotund ca in imagine( urmele de pe blat sunt de la gratarul pe care l-am pus sa se raceasca dupa ce l-am copt:)).



Apoi am taiat blatul din mijloc in doua, l-am insiropat, am pus crema si fructe, iar apoi am decupat rotile.


Bun, pe urma din lateralele ramase am facut partea de sus a masini si mici detalii la portbagaj si pe capota ca sa arate ca o masina tunata si am imbracat masina in crema. In imagine se vede pe fundal cum am taiat ca sa fac restul masinii.


A mai ramas sa-mi fac de cap cu pasta de zahar, dar inainte am imbracat ambele torturi in crema de unt( unt la temperatura camerei mixat spuma cu un pic de zahar pudra), asta ca sa se lipeasca bine pasta. Am imbracat baza in pasta verde care sugereaza un camp, pe care ulterior am adaugat si niste floricele si o gramajoara de bolovani ca pomi n-am mai apucat sa fac, oupsie. Iar masina am imbracat-o in pasta albastra avand grija sa pun pasta si in golurile destinate rotilor. Pentru toate acestea am facut doua portii de pasta din care mi-a mai ramas ceva.

Campul gol, deocamdata:)).


Si masina tot goala...


In cele din urma am scris pe google BMW tunat si mi-a dat o sumedenie de poze din care sa ma inspir. Sper ca am fost destul de explicita, iar daca aveti intrebari va raspund cu placere. Acum va las sa va delectati cu pozele.



Spatele cam sifonat:)

E nervos rau....
Pa, pa...

14 comentarii:

  1. uh, trebuie sa fie gustos, cum ai facut pasta de zahar?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pasta de zahar am facut-o dupa reteta Vioricai Dinu, dar o sa o pun si eu reteta ilustrata ca sa stie toata lumea ce usor este.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, am vazut la alt post de unde este :P

      Ștergere
    2. Buna lavi.poti sa imi dai mai multe detalii in legutura cu "imbracamintea" masinii?din ce ai facut-o?

      Ștergere
    3. Se numeste pasta de zahar, reteta este de pe blogul Vioricai Dinu ( Viorica's cakes) si este foarte usor de realizat si de lucrat cu ea :)

      Ștergere
  3. Te-am invitat la o leapsa :P, te rog sa intri pe blog sa vezi despre ce este vorba, in caz ca ai timp
    http://strumfa-bucatareste.blogspot.com/2012/01/top-10-filme-artistice-preferate.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Extraordinar a iesit tortul! Foarte utila postarea! Felicitari! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Oana si DiaMar, ma bucur daca va ajuta si pupici inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si Delia-strumfarito iti accept provocarea de leapsa, va chiar usoara caci sunt o cinefila inraita, sa vedem ce iese:).

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti pot lasa adresa mea de mail pt mai multe detalii?te rog

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere