sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Introducere

Buna,

Este prima mea postare din multele ce vor urma. Sper sa va incante si sa va ajute tot ceea ce voi posta.

De ceva timp ma gandeam sa-mi incep o mica afacere in decorarea torturilor si pe cine sa incep sa-mi exersez "talentul" daca nu pe rude, prieteni, cunostiinte. Daca ati vedea primele mele tentative de decorare m-ati sfatui sa o las balta, erau de-a dreptul amuzante si copilaresti, iar acum cand stau si ma uit la poze nu pot sa nu ma intreb ce o fii fost in mintea mea de mi se pareau asa de spectaculoase?

Dar asa este de fiecare data cand faci ceva nou, ti se pare ca tot ce faci este cel mai bun si nu prea accepti critici, chiar daca sunt constructive, deoarece le iei ca o neapreciere la efortul si dedicarea depusa.

Totusi, am evoluat si cresc in  fiecare zi, ma documentez intens zilnic despre tehnici si modele noi de decorare si sper ca intr-o zi sa fiu si eu la fel de buna ca cei pe care ii urmaresc zilnic cum decoreaza sau gatesc, caci , am uitat sa va zic ma pasioneaza si gatitul si pictatul. Dar pentru inceput ma voi concentra pe torturi asta ca sa nu incurc oalele:).

Acestea fiind spuse imi doresc sa ajut si inspir oamenii ce ma vor descoperi. O seara superba.

9 comentarii:

  1. iti doresc mult spor si la cati mai multi clienti

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit in Blogosfera! Mult succes in tot ceea ce vei face aici. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Na , draga Lavi, ce reclama ti-am tras :)), merit un tort de asta "imbracat" , ca tot e aniversarea relatiei mele cu prietenul =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai venit :) Spor la treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi mult fetele de urari, mai treceti pe la mine ca o sa avti ce vedea, strumfa esti de nota 10, pacat ca stai departe de mine ca ti-as fi facut un tort frumos de aniversare, apropo La multi ani! impreuna.

    RăspundețiȘtergere