luni, 16 ianuarie 2012

Tort Potcoava

Salut!

Asa cum am promis voi incerca sa va ajut cu postarile mele. Asadar iata primul tort ce il arat lumii, exceptand rudele:), Un tort in forma de porcoava pentru o pereche de nasi dragi mie, varul Marius cu sotia. Acestia au decis ca e momentul sa-si mai ierte din pacate si s-au pus pe botezat si cununat. Cum aceste frumoase evenimente au avut loc intr-un cadru restrans, m-au rugat pe mine sa le fac torturile.

Desi este primul tort pe care il fac de aceasta forma, consider ca a iesit superb, iar prin exercitiu va iesi pe viitor exceptional, ce modesta sunt:)).


Tortul a avut crema de vanile si frisca cu muuulte fructe. Nasa a ales modelul si cum nu am avut tava in forma de potcoava, am decupat pur si simplu cum mi s-a parut mie ca arata o potcoava. Tot nasa a ales si culoarea trandafirilor, iar eu am incercat sa-i redau cat mai fidel. Nu stiu cat de bine m-am descurcat, va las pe voi sa decideti, dar tinand cont ca am fost la a doua mea incercare de acest gen cred ca au iesit bine.



Trandafirii&Co i-am facut din lapte praf dupa o reteta forte simplu de realizat: se face un sirop din 2-3 linguri de zahar si apa cat sa cuprinda zaharul, se fierbe pana se topeste zaharul, apoi se i-a de pe foc si se lasa la racit. Va deveni un sirop gros ca mierea. Intr-un castron punem lapte praf, facem o adancitura in mijloc si turnam siropul, amestecand cu lingura si mai apoi cu mana. Va iesi o coca la fel ca o plastelina pe care o colorati cum vreti si va faceti de cap cu ea. Daca nu va ajunge cantitatea o mariti dupa cum aveti nevoie, dupa un timp cam faci la ochi totul.

Personal am invatat sa fac trandafiri de pe internet, caci bine stim este Mama-Omida ne da tot ce vrem, asadar va sfatuiesc sa faceti la fel, caci eu nu am poze cu metoda de lucru, dar un lucru va pot spune se fac destul de usor.



Acestea fiind spuse va las sa va delectati, iar daca aveti intrebari va raspund cu placere.

4 comentarii:

  1. Tortul tau este tare simpatic .Te felicit , tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Geany, dragutza ca intotdeauna:)).

    RăspundețiȘtergere
  3. daaaa, noroc cu "goagalu" vorba raposatului Vanghelie, ca nu e mort :)) , revenind la oalele noastre, tortul arata "bestial", ai talent si multa pricepere si rabdare, de care eu duc lipsa:))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)Rabdare, da caci sunt o perfectionista; talent nush ca sunt la inceput de drum; pricepere de pe internet:)). Multumesc frumos, ma bucur cand cineva apreciaza munca mea.

    RăspundețiȘtergere