duminică, 28 octombrie 2012

Pandispan cu pere

   Aceasta minunata reteta o am de la Nely, o prietena virtuala de pe un grup culinar pe care activez. Stiti ca mie imi plac retele bune, ieftine si rapide( dar nu numai :)), asa ca asta nu face exceptie de la regula. Se poate face la fel de bine si cu alte fructe, orice aveti prin casa, eu pere am avut, pere am folosit :). Gata cu vorbaria sa va arat si despre ce este vorba, nu?


   Aveti nevoie de:

- 7 linguri faina
- 6 linguri de zahar
- 6 linguri de ulei
- 6 oua
- un praf de sare
- 1/2 plic praf de copt
- esente ( eu am pus coaja de lamaie si atat)
- pere taiate felii ( sau orice alt fruct va place)

   Galbenusurile se freaca impreuna cu zaharul, astfel pandispanul iese mai pufos decat daca am fi frecat albusurile spuma cu zaharul. Adaugati apoi uleiul. Intr-un alt castron bateti albusurile spuma tare cu un praf de sare. Peste albusuri adaugati amestecul de galbenusuri. Urmeaza esentele pe care le preferati. Si apoi faina impreuna cu praful de copt in ploaie si se amesteca cu o lingura de lemn/spatula.
   Se toarna in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. Tava mea are dimensiunile de 20/30 cm.


      Urmeaza sa adaugati fructele felii in ce model doriti dvs. Eu le-am asezat in linie. Apoi tava in cuptorul incins, la foc potrivit, pana se rumeneste frumos si trece testul scobitorii.


   Dupa ce a stat prajiturica nitel la caldurica, o scoatem s-o tragem in blitz.


   Dupa ce s-a racit un pic o pudrati cu zahar si e gata de servit.


   Ce v-am zis ca e usor de facut, dar si mai usor de mancat :). Va las, mai am jumatate de tava cu prajituri de devorat.


Pofta buna!

2 comentarii: