joi, 2 februarie 2012

Tort Fulger Mcqueen

Salut,

Am facut acum cateva zile un tort pentru un baietel frumos pe nume Alex care a implinit frageda varsta de 4 ani, la cererea mamei sale Mihaela. A vrut un tort frumos sa-l duca la gradinita si cum fiul e innebunit dupa Fulger Mcqueen ce altceva putea sa aleaga decat o masina rosie, mare si frumoasa.

Mamica mi-a marturisit la momentul primirii tortului ca nu se astepta sa iasa asa frumos si sincera sa fiu si eu am avut ceva emotii, dar a avut un succes mare printre copilasii aceia mititei de la gradinita, toti dorindu-si intr-un final de ziua lor tot pe Fulger.

Fara alte vorbe sa va arat vedeta copiilor. Aici era deja pus in cutie.



Am facut cactusii ca sa aduca un pic cu filmul Cars si steguletele pentru ca este un invingator si nu in ultimul rand o sosea ca sa-si desfasoare activitatea in tihna.


Zambaret, cu lumanarea infipta, gata de plecare la gradi, la copii.


Si aici inainte de predare pe masa de lucru.

Primele poze sunt facute de mamica, iar ultima de mine cu telefonul, caci fix atunci au murit bateriile de la aparat. Din pacate nu am poze si cu lateralele tortului unde facusem niste roti frumoase si scrisesem cui ii este dedicat tortul, dar incerc sa revin cu altele mai tarziu.

Daca aveti intrebari va astept cu drag, dar sa stiti ca nu a fost greu de facut, tot in genul BMW-ului doar ceva mai bombat si cu cateva detalii in plus( inspiratia internetul:)).

2 comentarii:

  1. foarte frumos tortul .As vrea sa-i fac si eu baietelului meu. Poti sa-mi spui ce fel de coloranti ai folosit si de unde i-ai luat ? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de apreciere. Folosesc coloranti Wilton si i-am luat de pe internet, de pe lumea basmelor.ro. Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere