duminică, 5 februarie 2012

Rulouri cu branza dulce

Imi place ca sambata sa fac ceva dulce( bine mie mi-ar place in fiecare zi ceva dulce, dar ne mai abtinem, silueta e de vina:)) asa ca am purces la treaba si am facut niste rulouri cu branza dulce, smantana si stafide.


Mmmm, ce bunatate.

Iata reteta:
- 1 pachet foi placinta 400 g
- 500 gr branza dulce
- 500 gr smantana
- 3-4 oua
- unt topit
- 100 gr stafide
- esenta rom
- coaja rasa de lamaie( am pus de la o jumatate de lamaie)
- zahar dupa gust

Branza dulce se amesteca cu 300 gr smantana, zahar dupa gust si cu stafidele inmuiate inainte cu 10 minute in apa calduta cu esenta de rom.
Se unge cu unt una cate una, 2 sau 3 foi de placinta care se suprapun.



Se pune apoi din amestecul de branza si se intinde uniform pe toata foaia. Faceti la fel de 4 ori.



Se ruleaza foaia si se strange usor.



Se pun rulourile intr-o tava unsa cu unt si se ung si ele cu unt. Se inteapa apoi rulourile cu furculita ca sa nu refuleze branza.
Amesteci apoi ouale cu restul de smantana, 2-3 linguri de zahar si coaja de lamaie, se bat cu mixerul si se toarna peste rulouri.



Dupa 15-20 de minute de odihnit se baga la cuptor, la treapta de mijloc(180 grade) pana se rumenesc frumos.



Apoi le scoateti si le lasati sa stea 30 minute sa se raceasca dupa care serviti.







Sper ca v-am facut pofta si o sa incercati aceasta reteta delicioasa si super usoara.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu