duminică, 9 septembrie 2012

Torturi gemene pentru botez

   Salut prieteni cum v-ati petrecut weekend-ul? V-ati incarcat bateriile pentru o noua saptamana de lucru? Daca simtiti ca ati mai fi avut nevoie macar de o zi de odihna, am sa va arat ceva ce sigur o sa va binedispuna si veti fi mai optimisti.
   Este vorba despre un tort, dar care nu arata ca un tort oarecare. Am avut in fata o provocare destul de mare. Niste prieteni au facut botezul copilasilor lor, Stefan si Stefania, dar care nu sunt gemeni, pur si simplu s-a intamplat sa-i boteze impreuna desi sunt de varste diferite. Trebuia sa fac ceva frumos, elegant si care sa se potriveasca amandurora. M-am documentat temeinic si am realizat doua torturi gemene, invitatii au fost foarte impresionati de aspectul cat si de gustul sau.


   Mamica mi-a adus figurinele de pe tort asa ca am pastrat totul simplu si finut.


   Tortul a fost cu blat de vanilie insiropat, crema de vanilie si de capsuni cu frisca si multe fructe delicioase.


   Fluturasii i-am pictat si mi-a facut mare placere, de fapt intregul tort a fost o placere sa-l decorez, mai ales dupa ce am auzit numai vorbe bune despre munca mea.


O seara buna!

Un comentariu: