sâmbătă, 1 septembrie 2012

Cum fac botoseii/adidasi

   Ca sa pot face aceste minunatii micute si dragalase a trebuit sa ma documentez intens pe google. Am intrat pe multe site-uri si de pe fiecare am luat invataminte. Acum va impartasesc si voua din " secrete" ca sa va impresionati familiile cu realizarile voastre.


   Mai intai colorati pasta in nuanta dorita, apoi decupati talpile papuceilor sa-i faceti cat de cat egali, mie nu mi-au iesit, dar i-am ajustat pe parcurs :). Neaparat sa-i puneti pe folie ca sa nu se lipeasca caci vor ramane asa peste noapte.


   Apoi decupati spatele botoseilor asa.


   Pensulati cu apa partea din spate a talpilor si lipiti asa.


   Urmeaza sa facem fetele, decupam, pensulam cu apa si lipim avand grija sa incalecam un pic si spatele papuceilor.


   Iar ca sa stea bombati puneti in botul lor un fostomoc de folie. Eu am pus ce-am avut, niste bile de pasta ramasa.


   Urmeaza detaliile. Decupam din pasta de alta culoare ceva de genul.


   Pensulam botul papuceilor si lipim apoi mai decupam niste benzi de aceeasi culoare si lipim roata botoseilor mascand astfel eventualele greseli.


   Urmeaza sa mai facem sireturile si la spatele papuceilor sa adaugam o banda mica de pasta ca sa ajutam copilul sa se " incalte" cu ei, nu?
   Ii puteti face asa sau mai eleganti depinde cum aveti nevoie.

   Ei n-a fost usor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu