sâmbătă, 31 martie 2012

Gogosi rapide

La multi dintre noi ne plac gogosii, asa-i?

     Eu cand mananc imi aduc instantaneu aminte de copilarie, mama ne facea foarte des. Eu am o reteta de gogosi foarte rapizi de pe internet, de la o romanca stabilita in Spania,am adaptat-o gusturilor noastre si mi se pare foarte buna. Asa ca tin sa v-o prezint si voua pentru zilele cand ati vrea sa mancati, dar nu prea aveti chef sa asteptati sa creasca aluatul.
   

Ne trebuie:
- 850 gr faina
- 500 gr iaurt natural( puteti pune si de fructe, insa au alta aroma)
- 3 oua
- 4-5 linguri zahar
- 1 plic praf copt
- esenta vanilie
- un praf de sare

     Framantam un aluat elastic din ingredientele de mai sus, apoi taiem forme dupa plac, eu am facut fundite, si se prajesc in baie de ulei, apoi pudrati cu zahar pudra cu aroma de vanilie. Din aceste cantitati iese o portie sanatoasa de gogosi si sunt un deliciu. Am pus o data si un iaurt mic de banane, hmmm o bunatate.
    Daca folositi iaurt natural adaugati esenta de vanilie, daca folositi din cel de fructe, esenta nu-si mai are rostul.

     Ei cum vi se par? Merg de minune cu o cana de lapte cald.
     Si sectiune.


Pufosi, deliciosi si fara timp de asteptare, ce mai un desert rapid.

Pofta buna!

3 comentarii:

  1. pai sigur, cine nu iubeste asa un desert? tot universul l-a adoptat:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha stim noi romanii ce e bun :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Data viitoare am sa incerc reteta ta de gogosi. Acum am la dospit deja aluatul.

    RăspundețiȘtergere