miercuri, 7 martie 2012

Tort cu ghiocei de 8 martie

Buna seara prieteni,

Am participat azi la un eveniment caritabil de suflet cu strangere de fonduri pentru niste copilasi bolnavi ce aveau mare nevoie de ajutor. Cum sunt mama la randul meu, am vrut neaparat sa fiu si eu prezenta si sa ajut cum pot. Fiecare trebuia sa aduca ceva home-made, sa vanda si sa doneze din profit. Si ce puteam eu sa fac mai bine daca nu torturi.


Toata agitatia a avut loc la un loc de joaca dintr-un mare magazin central cu o groaza de jucarii pentru pitici, a fost si o printesa ce facea face-painting la copilasi si multe mese cu de toate: rame foto pictate, broderii, martisoare, flori din hartie, bijou-uri, puiuti de plante, hainute, botosei si o gramada de dulciuri care mai de care mai apetisante.


Am facut mai multe tortulete cu diferite modele si umpluturi de doua feluri: ciocolata si visine, vanilie si fructe.


O sa mai revin maine cu un post cu mai o parte dintre torturi.

Si nu uitati daruiti din suflet si ajutati oamenii ce chiar au nevoie!
Va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu