duminică, 4 martie 2012

Prajitura rapida cu mar

Buna,

Tot stateam ieri si ma gandeam ce prajitura rapida sa fac ca nu prea aveam dispozitia de a-mi petrece prea mult timp prin bucatarie si mi-am adus aminte de o reteta ce am primit-o de la matusa mea Dana. 
Tusi Dana are demult aceasta reteta, ea chiar avea nevoie de ea, are 5 copii si clar nu avea timp de facut retete complicate, asa ca aceasta reteta era binevenita. Recunosc ca si pe mine m-a scos de multe ori din incurcatura cand aveam parte de musafiri neanuntati, o portie este gata in exact 25 minute. Usor, nu?


Aveti nevoie de:

- 1 ou
- 7 linguri din fiecare zahar, lapte, faina, ulei
- 1 praf de copt
- esenta vanilie
- 1 mar taiat felii
- zahar cu scortisoara

Se mixeaza toate( uleiul se pune ultimul si se amesteca usor cu o lingura de lemn) si se pun intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt. Se da la cuptor 5 minute, apoi se aranjeaza feliile de mar dupa plac si inapoi la cuptor. In ultimele cateva minute se presara zahar amestecat cu scortisoara peste feliile de mar pentru aroma si iar la cuptor, se face testul scobitorii si gata.


Se lasa un pic la racit, apoi se serveste cu cei dragi sau musafiri anuntati si neanuntati :).




Gata! Pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu