miercuri, 4 aprilie 2012

Ravioli cu branza in sos de rosii

   Daca ieri v-am invatat cum sa va faceti propriile ravioli cu branza, azi va zic si cu ce sos le puteti servi.

   Am facut ravioli cu branza cu sos de rosii, bineinteles ca le puteti face si cu sosul de smantana si cascaval de la Paste cu sunca daca doriti, dar eu am ales sosul de rosii. Au iesit atat de bune ca pana si printzesa mea mica a mancat desi era ceva nou pentru ea. Ma bucur nespus ca am descoperit o reteta usoara, buna si pe placul intregii familii.


    Pentru sos avem nevoie de:

- 400 gr rosii proaspete si decojite( sau decojite la conserva tinand cont de anotimp)
- 2-3 linguri ulei de masline
- 1 ceapa mica
- 2-3 catei usturoi
- ierburi aromatice busuioc, cimbru, oregano
- sare, piper

   Tocam ceapa si usturoiul marunt. Calim ceapa in uleiul de masline, cand a devenit translucida adaugam usturoiul, mai lasam 1 minut si punem rosiile taiate marunt sau chiar pasate.
   Lasam sa dea un clocot, potrivim gustul de sare si piper si mai lasam pana se mai ingroasa putin. Spre final adaugam si ierburile aromatice. Servim sosul cald cu pastele proaspat fierte.


   Atentie! Pastele proaspete nu se fierb al dente, ci din momentul in care apa cu sare puse la fiert a inceput sa clocoteasca lasam pastele 5 minute. Va dati seama ca sunt gata cand se ridica la suprafata. De asemenea nu este nevoie sa le treceti pe sub jet de apa rece dupa ce le-ati fiert. Noi facem greseala sa spalam pastele cu apa rece, dar nu trebuie astfel sosul va adera mai bine si se vor intrepatrunde toate aromele.


   Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Multumesc, m-am straduit sa-i fac sa arate ca cei din magazin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te inscri la anu la Master Chef? apropo vezi ca ti-am facut logou, nu te-am mai vazut pe mess.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur sunt altii mult mai in masura sa participe, eu sunt mic copil inca, oricum mai trebuie sa strang cateva rezerve de curaj ca sa ma inscriu la Master Chef si sa ma arat lumii, poate, poate :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  4. maine am sa incerc si eu,sper sa iasa macar asa cum arata latine,msc

    RăspundețiȘtergere