luni, 4 iunie 2012

Fulger Mcqueen pe pista

   Desi am foarte multe noutati pregatite pentru voi, pur si simplu n-am avut timp sa vi le arat, de vina a fost ruga de la noi cu ocazia Rusaliilor si cu pregatirile pentru aceasta.
   Dar va arat acum un tort ce a facut senzatie, pentru micutul Alin ce si-a serbat a doua aniversare. L-am facut pe Fulger in Valea Radiatorului, l-am prezentat si intre floricele, era cazul sa-l prezint si in mediul sau natural, unde altundeva decat pe pista inconjurat de fanii din tribune ce il aclama cu putere si evident coroana de invingator.


   Tortul s-a dorit cu fructe si asa a si fost cu blat pufos de vanilie si de cacao, cu crema de vanilie si crema de  capsuni, plin cu ananas si visine.


   Din cate am inteles i-a placut mult masinuta micutului Alin dorindu-si s-o ia de pe tort sa dea cateva ture cu ea :)).


   Priviti ce numar are!


   Sper ca v-a placut, iar daca da ca bonus primiti si tutorialul cum am facut Fulger Mcqueen saptamana aceasta. 

Va pup si un weekend placut prelungit celor care n-ati servit azi in campul muncii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu