marți, 15 mai 2012

Tort Ferma cu animale

Buna prieteni,
 
   Azi este ziua fetitei mele, face 2 anisori frumosi, ii doresc multa sanatate si iubire, sa aiba parte de tot ce e mai bun in viata si sa ia decizii intelepte. Cu aceasta ocazie i-am facut duminica un tort cu animalute domestice care ii plac foarte mult, un tractor de care a fost tare incantata, floricele si multa verdeata.


   Am copt un blat de vanilie si unul de cacao, le-am insiropat bine cu sirop de vanilie si de rom si le-am umplut cu crema de cacao cu stafide in rom si crema de vanilie cu nuci pralinate. A fost prima data cand fac aceste creme si a iesit foarte dulce, dar nimeni nu s-a suparat, ba din contra, mai ales copii au fost super incantati.


   Tema aleasa pentru decorul tortului a fost un succes, cei 6 copilasi prezenti se certau pe animalute care sa le ia, o adevarata nebunie, dar o nebunie placuta. M-am distrat alaturi de ei si de parintii lor si alaturi de familia noastra. Le-am facut pe plac la toti copii impartind frateste hambarul si tractorul. Apoi fiecare a luat ba un porcusor, ba vaca, oaia sau puii mititei.


   Iata si printesa mea( in mijloc) alaturi de prietenele ei( Eve si Briana) si nana( nasa de botez), se mai vad in poza mamica mea si Claudiu, baiatul varului meu. Avem o multime de poze cu fericitul eveniment, atunci am fost foarte obosita cu atatea pregateli, dar acum as lua de la capat, caci m-am simtit foarte bine alaturi de ei intr-un moment atat de frumos din viata noastra.


   Inainte sa dispara tot tortul am reusit sa mai fac o poza cu sectiune, asa ca sa va faceti o idee :).


Va pup!

4 comentarii:

  1. felicitari atat micutei tale pt frumoasa varsta, cat si tie pt toata munca depusa si rezultatul minunat! la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Dia, te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani printesei tale dragi.
    Tortul este frumos foc.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere