joi, 31 mai 2012

Piept de pui picant

   Eram azi in mare dilema, ce sa gatesc bun , rapid si pe gustul tuturor. Raspunsul l-am gasit in congelator o data cu punga de piept de pui. Am pus-o la dezghetat si pe loc mi-a venit in minte si meniul: fasii din piept de pui picant cu cartofi natur cu patrunjel si o salata buna de sezon.


   Avem nevoie de:

- un piept de pui dezosat
- o cana lapte
- condimente dupa gust: piper, sare, chilli si pudra de usturoi
- un ou
- pesmet

   Se taie pieptul de pui fasii. Intr-un castron se pun ingredientele pentru marinata, se amesteca bine, se gusta pentru a fii siguri ca e pe placul nostru si punem fasiile de pui in marinata si le lasam minim 40 minute( cu cat lasam mai mult cu atat sunt mai fragede si aromate).  
   Se scot se dau prin ou batut cu un praf de sare si le prajim in baie de ulei. Le scoatem pe un prosop de hartie absorbant, dupa care se pot servii. Sunt la fel de gustoase atat calde cat si reci.
   Cartofii natur se fac foarte simplu, punem cartofi la fiert taiati cuburi mai mari in apa cu sare, cand au fiert ii scurgem de apa, punem pe ei vegeta, patrunjel proaspat tocat si cativa picuri de ulei.
   Alaturi am facut o salata delicioasa din salata proaspata din gradina mea. Salata am spalat-o in mai multe ape, am taiat-o fasii, am adaugat ceapa taiata fideluta. Separat am facut un dressing din cateva linguri de apa, otet, ulei, sare, zahar si usturoi. Inainte de servire am turnat dressing-ul peste salata si am ''halit''cu pui si cartofi. Am uitat sa pun poze si cu salata :).


   Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Lavi, ai un blog foarte interesant si ma bucur ca l-am descoperit! Reteta e o idee super interesanta pentru un pranz/cina copiosa si sigur o voi incerca pe viitor! Deja te-am bagat la favorite!
    Cu drag ,
    Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  2. Lavi :), ma amuz ca impartim acelasi nume si mi se pare tare dragutz, ma bucur si mai tare ca m-ai descoperit, ti-am intors cu drag vizita, te mai astept pe la mine in ''bucatarie'' si sper sa incerci si retetele mele, caci eu cu siguranta voi incerca din ale tale.

    Pupici,

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara sos ca este salata Vlade :)), e mai sanatos asa desi nu refuz sos cand este.

    RăspundețiȘtergere