duminică, 24 martie 2013

Torturi mici si mari

   Salut, desi nu am mai postat demult sa stiti ca nu v-am uitat, pe voi prietenii mei, in fiecare zi imi doresc sa va delectez cu poze noi, dar timpul pe cat de bun prieten imi era pe atat de mare dusman a devenit. Pot spune ca m-am acomodat cu noul meu statut de angajat, asa ca o sa incerc sa va scriu cel putin o data pe saptamana asa ca sa mai aveti din ce va inspira :) .
   La noul meu loc de munca am sansa sa experimentez si sa invat foarte multe, am noroc de o echipa foarte buna si prietenoasa, cu care fac lucruri minunate. Sper ca ma veti putea intelege daca nu va pot da retetele celor pregatite la servici si ca va arat doar poze pentru inspiratie ( despre care puteti sa ma intrebati :) ).

 Acestea sunt cateva torturi pe care am reusit sa le pozez:







   Iar aici avem niste mini tortulete dragute:





   Acestea sunt toate mousse-uri de iaurt, cherry si biscotino.

O zi buna!

Un comentariu:

  1. Buna Lavinia.Am si eu o intrebare.Ce gramaj au monoportiile si ce folosesti pt a le face?Inel de inox sau tava monoportii?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere