marți, 6 noiembrie 2012

Tort de Halloween

   O buna prietena, Rita, a fost invitata sambata la o petrecere de Halloween si m-a rugat sa-i fac eu tortul. Cum sa refuz eu asa o dragutza de fata mai ales ca primesc de la ea, din productia proprie,  o miere atat de buna de te lingi pe degete. Degeaba ce e autentic nu se compara cu ce se gaseste prin magazine. Si a gasit ea pe internet o poza cu un tort, care pe mine personal ma infricoseaza un pic :), dar asta e, si musai ala l-a vrut. Din spusele ei am reusit sa-l fac mult mai frumos decat in poze, iar azi mi-a spus ca trebuie sa scriu si reteta ce am folosit-o la crema, caci invitatii au fost foarte nerabdatori sa o aiba( aici ma refer la partea feminina, caci barbatii doar au cerut inca o portie :) ).





  
   Dovleacul l-am sculptat pentru fetita mea care a fost foarte incantata de el, de fiecare data cand iesea afara vroia sa-l ia in brate sa-l iubeasca un pic :).
   Dar sa ne intoarcem la tort, i-am facut o glazura de ciocolata din frisca si ciocolata pe bain-marie, pe margini am ales sa fac acel model in degrade, caci mi s-a parut mai atractiv asa, iar degetele sunt din pasta de zahar si pe langa sunt firimituri din blatul de cacao ce l-am folosit care imita foarte bine  pamantul.




   Degetele le-am modelat luandu-ma dupa degetele mele in principiu, dar le-am dat o forma mai urata, iar inainte de a aplica unghiile am pictat cu culoare neagra pe dedesupt ca sa fie si mai infricosotare ( desi in poza nu se vede asa de bine).




   Crema a fost de ciocolata cu frisca si multe visine, dar mai multe detalii va dau in urmatoarea postare unde va dau si reteta care e super usoara si gustoasa.

O zi buna!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu