joi, 23 august 2012

Cum se fac pantofii cu dantelutza

   Va spuneam zilele trecute ca v-am pregatit un tutorial nou, care sper sa va ajute in creatiile voastre viitoare.   Este vorba de pantofiorii roz, eleganti pentru care orice femeie ar da orice sa-i aiba...pe tort.
 

   Sa incepem cu inceputul. Daca le aveti cu dexteritatea decupati 2 talpi de pantof la fel si cat mai asemanatoare cu cei reali, daca nu folositi-va de un sablon ca sa va iese identici, oricum mai pot fi ajustati in timp ce-i lucrati.


   Apoi gasiti-va un suport peste care puneti folie sa nu se lipeasca pasta si asezati taplile la uscat astfel incat sa fie ridicate. Trebuiesc lasate asa pana a doua zi.


   Apoi modelati tocurile de marimea suportului pe care ati pus talpile la uscat si de asemenea le lasati pana a doua zi.


   A doua zi le montati cu mare grija sa nu se rupa, cu ajutorul unor bobite de pasta de aceeasi culoare si apa pentru lipit.


   Ne ocupam acum de fetele pantofiorilor. Decupam 2 fete la fel modelul este la alegerea voastra pe care le lipim dupa ce pensulam cu apa pe talpa. Eu am uitat sa fac poza, dar va dati seama, asa-i?



   Acum spatele pantofilor pe care iar am uitat sa-i pozez.


   Urmeaza dantelutza. Taiem 2 fasii de pasta de o culoare diferita si cu ajutorul acestui instrument realizati mici modele. Daca nu aveti instrumentul in cauza puteti folosi cu succes si coada unei linguri.


   Apoi le lipim pe pantofiori dupa ce pensulam cu apa.




   Cam atat a fost, spor la treaba!


2 comentarii:

  1. bravo tie ca reusesti sa postezi si tutoriale...eu nu mai am timp nici sa respir!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este intradevar mai solocitant si pozatul alaturi de lucrul efectiv, dar pentru fanii mei ce nu fac :) ?

    RăspundețiȘtergere